Termeni si conditii
Prezenții Termeni și Condiții de utilizare a magazinului online www.omri.md sunt aplicabile comenzilor pentru achiziționarea produselor oferite de compania REMAR TECH SRL prin intermediul site-ului www.omri.md
Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm familiarizarea cu atenție a Termenilor și Condițiilor prezentate. Ne rezervăm dreptul de a face modificări ale acestor prevederi, fără o notificare prealabilă.
-
Dispoziții Generale
Acest site este deținut de „ Remar Tech SRL ” La înregistrarea comenzii in magazinul online, Cumpărătorul accepta Termeni si Condițiile de vânzare a bunurilor/produselor și/sau prestare a serviciilor care sunt bazați pe legislația RM (in continuare – Termeni și Condiții) prezentate mai jos.
Folosirea site-ului www.omri.md presupune acceptarea Termeni si Condiții propuse de către „ Remar Tech SRL” în conformitate cu Legea nr.284/2004 privind Comertul Electronic. Relațiile dintre client si vânzător sunt stabilite în baza Legii nr.105/2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.
Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica Termenii si Condițiile date, iar Cumpărătorul este obligat sa monitorizeze modificările. -
Protecția datelor cu caracter personal
Prin utilizarea site-ului www.omri.md sunteți de acord în mod automat cu colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care sunt necesare pentru procesarea/confirmarea/executarea comenzilor.
Datele personale se prelucrează doar pentru scopuri legitime, precum acela de a furniza produsele pe care le comanzi, promoții, google analytics, cookies și notificări\newsletter.
Toată informația ce conține date cu caracter personal este stocată și utilizată doar pentru perioada necesară atingerii scopurilor pentru care a fost colectată și în conformitate cu prevederile stabilite de Legea nr. 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Cumpărătorului, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere. -
Înregistrarea și achitarea comenzii
Achitarea comenzilor este posibilă atat cash curierului cat si online cu cardul de plată
Plata online se face în condiții de siguranța maxima folosind ca instrument de plată cardul de plată, care permite efectuarea de tranzacții online. După efectuarea plății veți primi o confirmare de plata pe adresa dvs. de email.
Procesatorul de plata folosește un sistem securizat, bazat pe ultima versiunea a standardului de securitate 3D-Secure ceea ce înseamnă o nouă abordare globală a autentificării cumpărătorilor în tranzacții sigure online. Aceasta măsura de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului în momentul efectuării plații pe o pagina securizata maib unde autentificarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de unică folosințe pentru fiecare tranzacție online.
Rambursarea mijloacelor bănești se efectuează doar pe cardul de plată care a fost folosit pentru achiziție.
Datele cardului vor fi introduse pe pagina securizata a băncii, pentru efectuarea plății vor fi solicitate următoarele date:
o Numărul cardului (16 cifre)
o Data expirării (luna și anul)
o Codul CVC sau CVV (3 cifre)
o Numele și prenumele de pe cardul de plată -
Condiții de livrare
După înregistrarea comenzii, cumpărătorului i se va confirma comanda și se va livra în termenii urmatori : În Chișinău în decurs de 24-48 ore , maxim 48 ore. În restul Moldovei în decurs de 24 ore , maxim 72 ore. Serviciul de livrare se va efectua prin intermediul Serviciului de livrare -
Politica de retur
Care sunt condițiile de returnare a unui produs?
Dacă se va adresa timp de 14 zile calendaristice din ziua cumpărării, pentru a reuşi preschimbarea produsului sau solicitarea banilor;
Dacă va prezenta produsul în stare nouă, ceea ce presupune ca acesta:
Sa se livreze in aceeasi stare in care au fost trimise cu ambalajul intact, starea produsului să-i permită vânzătorului o nouă comercializare.
6. PROCEDURA DE RETURNARE SAU DE INLOCUIRE A PRODUSULUI
Pentru a ne atentiona in privinta unui retur, va rog frumos sa luati legatura cu noi prin interemediul unui email sau un telefon, datele de contact fiind prezente pe site.
a) Acte necesare pentru preluare/transportare la centru de reparatie: cumparatorul este obligat sa prezente produsul in stare corespunzatoare
b) Termenul de examinare a cererii este de 14 zile. In aceasta perioada se ia decizia de a repara, de a inlocui sau de a rambursa suma platita de client.
c) Returnare suma: clientul are dreptul sa ceara vanzatorului respingerea comenzii si returnarea sumei achitate pentru produs in cazul cand:
– daca inlocuirea produsului nu este posibila, vanzatorul va notifica clientul la telefon sau prin mesaj la adresa de email, iar banii sunt achitati conform procedurii stabilite.
PROCEDURA DE RAMBURSARE A BANILOR ACHITATI:
a) Termen: Suma achitata de client, urmeaza sa fie returnata in termen de 2-3 zile lucratoare de la primirea cererii, in acelasi mod in care a fost efectuata plata pentru produs. In caz ca achitarea a fost facuta cash iar returnarea produsului a fost facuta prin curier , costul de returnare a mijloacelor financiare va fi facuta prin curier , cheltuielile de transport vor fi suportate de client.
Contactele companiei in caz de retur: 0785 415 80
Termenul de procesare a cererii de retur: 14 zile
7. CONTROLUL CALITATII PRODUSULUI
In urma adresarii reclamatiei clientului, vanzatorul este in drept sa se adreseze organelor competente pentru elaborarea expertizei de calitate a produsului care pretinde a fi returnat.In acest sens, apare necesitatea furnizarii produsului achizitionat impreuna cu o declaratie de returnare/inlocuire. Pe baza rezultatelor unui astfel de control de calitate, vanzatorul va oferi un raspuns la solicitarea clientului. Daca cumparatorul nu este de acord cu rezultatul controlului de calitate efectuat in conformitate cu punctele 3-6 din Hotarirea Guvernului RM, Nr. 1465 din 08.12.2003 cu privire la aprobarea Regulilor de inlocuire a produselor nealimentare si a termenelor de garantie, acesta detine dreptul de a depune o cerere scrisa pentru examinarea independenta a marfurilor. Examinarea cererii se efectueaza pe cheltuiala vanzatorului. La fel clientul este in drept sa fie prezent in timpul examinarii. Daca expertiza stabileste prezenta deficientelor aparute nu din vina vanzatorului (producatorului), clientul este obligat sa ramburseze vanzatorului cheltuielile pentru expertiza, precum si alte cheltuieli asociate cu depozitarea si transportarea produsului.
8. Politica de confidențialitate
În conformitate cu prevederile Legii Nr.133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal, furnizorul de servicii prelucrează date cu caracter personal. Datele cu caracter personal sunt prelucrate cu buna-credință și se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează prin mijloace mixte (automate și manuale), cu respectarea cerințelor legale și în condiții care să asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate.
Furnizorul colectează și prelucrează doar datele personale furnizate de consumatori la efectuarea comenzii: nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală.
Datele personale sunt utilizate exclusiv în scopul administrării site-ului, pentru a permite accesul la informații special, pentru livrarea comenzilor sau pentru a contacta consumatorul în vederea executării livrării. Prin prezenta informare, utilizatorii și consumatorii iau cunoștință despre faptul că li se vor prelucra și utiliza datele cu caracter personal (nume, prenume, număr de telefon, adresa, adresa poștală). Furnizorul de servicii prelucrează datele cu caracter personal ale utilizatorilor și consumatorilor care sunt furnizate prin navigarea, folosirea și înregistrarea pe site-ul www.omri.md
Orice informație furnizată de către utilizatorii și consumatorii site-ului www.omri.md va fi considerată și va reprezenta consimțământul expres ca datele personale să fie folosite de Furnizor.
Furnizorul nu va dezvălui unei terțe părți niciuna dintre datele deținute, fără acordul persoanelor vizate și nu va comercializa, schimba, divulga aceste date cu alte persoane, cu excepțiile prevăzute de legislația în vigoare (la solicitarea instituțiilor publice ale statului, organele de drept, instanțelor de judecată, de asemenea autorizate să prelucreze date cu caracter personal).
Datele cu caracter personal pot fi prelucrate și utilizate de către Furnizor și în scopuri statistice și de promovare ulterioară.
Furnizorul de servicii îndeplinește cerințele de securitate a datelor cu caracter personal și asigură protecția datelor consumatorilor și le protejează pentru a nu fi pierdute, distruse, distorsionate/falsificate sau divulgate terțelor persoane.
Angajații furnizorului de servicii sunt obligați să respecte confidențialitatea datelor personale ale consumatorilor. Prelucrarea datelor cu caracter personal va fi realizată de persoana împuternicită a Furnizorului.
Furnizorul utilizează metode și tehnologii de securitate conform prevederilor legale în vigoare.
Furnizorul nu colectează informații referitoare la tranzacții, cum ar fi nr. la card, data expirării, țara de origine.
Pentru mai multe detalii și informații orice persoană interesată se poate adresa printr-un email la selin.moldova@gmail.com
9. Datele de contact
Denumirea juridica a companiei: Remar Tech SRL
IDNO: 1025600048415
Adresa : or.Chisinau, str.Alba-Iulia 79/1
Telefon de contact: +373 785 415 80
Email de contact: selin.moldova@gmail.com
10.In caz ca doriti achitarea cu cardul Online – Datele cardului nu vor fi copiate sau stocate. Pentru achitare ve-ti fi redirectionat pe pagina securizata MAIB unde veti introduce datele cardului bancar.